Kjedelig nei....

 

Som dere har skjnt er jeg p den berykte  lavkarbo reisen ...

Jeg reiste p den turen i fjor sommer og fikk min beste reise noensinne!

Mange mener mye om lavkarbo og det er greit, jeg gjr det som funker .... enkelt og greit !

Det er alt annet enn kjedelig nr du er mett og vekta raser ...For en hrlig flelse !!

Jeg spiser kjtt & grnnsaker

Jeg spiser propudd med flte og bringebr

Jeg spiser bacon snax med rmmedipp

Jeg spiser egg

Jeg spiser laks med grnnsaker og setermme

Jeg spiser kylling klubber med aoili

Jeg spiser blomkl mos og nydelige plser

Det er s mye god mat p lavkarbo !

Jeg hadde ikke skrevet om det, hvis jeg ikke visste  at det virker !!!

Jeg elsker lavkarbo, men det krever litt mer plannlegging enn telle kcalorier ...

Hvis du vil virkelig ned s gjr du jobben med et smil...

Gikk ned fra 72 kg til 58 kg i sommer og da blir jobben gy !

Vr tlmodig og kast brdet i sppla ;)

Hvis dere har noen sprsml s er det bare og sende en melding ....

#lavkarbo #vekt #sommerkroppen #vektnedgang

Skriv en ny kommentar

2 kommentarer

Karbohydrater er noe som burde vre en del av kosten, men det er en enormt stor forskjell p poteter og smgodt. Det er prinsippet om mengde og merverdi som gjelder her. Karbohydrater gir deg energi, merrhetsflelse, vitaminer, kalium og magnesium. Det er anbefalt spise karbohydrater fr en god treningskt.

Mvh

Personlig trener

Anonym: Hei du anonym ;) Joda fr i meg magnesium, vitaminer og kalium gjennom ZMA og andre tilskudd ;) Jeg trener heller ikke nr jeg har en prolaps .... Spis gjerne poteter du , men jeg hopper over :D